Unikatowe BMW E30 M3, całkowicie odrestaurowane od podstaw ze wzmocnionym, kutym silnikiem 2.3L i dołożonym kompresorem firmy Rotrex generuje moc 395KM.

Samochód jest w stanie idealnym, kolekcjonerskim. Od zbudowania przejechał ok 12000 km w celu dotarcia silnika i weryfikacji wszystkich podzespołów. Modyfikace wykonane w Tomson Motorsport. W Sierpniu 2017 przegląd w Tomson Motorsport w celu doprowadzenia samochodu do idealnego stanu. Pełna specyfikacja wymienionych części oraz modyfikacji poniżej:

Karoseria/Wnętrze:

– Samochód rozebrany do “gołej śruby”, obspawane łączenia blach, usunięty szyberdach w celu zwiększenia sztywności nadwozia, i zmnieszenia wagi.

– Karoseria od podstaw profesjonalnie zabezpieczona i pomalowana w oryginanym kolorze BMW Zinnoberrot

– Środek wykończony wysokiej klasy skórą, oraz alcantarą, sportowe fotele i pasy bezpieczeństwa

Zawieszenie/Hamulce

– Zawieszenie KW Variant 2 z regulacją wysokości i twardości

– Wszystkie gumy wymienione na poliuretanow o twardości 80sh – nic nie skrzypi, prowadzi się jak gokart

– Regulacja pochylenia koła oraz kątu wyprzedzenia zwrotnicy

– Maglownica od BMW Z3 – zmniejszona ilość obrotu kierownicą

– Układ hamulcowy D2 Racing 330 mm przód i 308 mm tył z 8 i 6 tłoczkowym zaciskiem

Silnik

– Silnika oryginalny BMW S14B23 o pojemności 2.3L. Silnik został całkowicie odbudowany i przygotowany przez firmę TOMSON Motorsport z Warszawy

-Komputer standalone Link ECU Atom G4+

– Kute tłoki i kute korbowody Wossner

– Uszczelka sportowa Cometic

– Szpilki wału i głowicy ARP

– Wyważony układ korbowo tłokowy

– Porting głowicy

– Kompresor Rotrex C30-94

– Intercooler TOMSON Motorsport

– Chłodnica wody Mishimoto

– Chłodnica oleju Setrab

– Customowy kolektor wydechowy TOMSON Motorsport

– Układ wydechowy TOMSON Motorsport

Przeniesienie napędu:

– skrzynia Getrag typu “Dogleg” – jedynka do dołu

– wzmocnione synchronizatory biegów

– Sprzęgło Clutch Masters stage 2

– koło zamachowe TTV Racing

– Szpera oryginalna BMW M3 po przeglądzie i zacieśnieniu na 40%

Poza wyżej wymienionymi częściami w samochodzie została wymieniona prawie wszystkie części na nowe, oryginalne BMW ASO lub bardziej wytrzymałe sportowe zamienniki renomowanych firm. Jest to bardzo dokładnie odrestaurowany samochód z dobrze przemyślanymi modyfikacjami. Łączny koszt części do odbudowy i tuningu to 144 000 tys. zł nie licząc pracy i samego samochodu. Pełna lista części wymienionych i zmodyfikowanych, oraz dokumentacja zdjęciowa dostępna jest dla osób poważnie zainteresowanych.

 

 

 

Podobne oferty