Na sprzedaż Lexus LS400 1990r.

Prawdopodobnie jest to najstarszy Lexus w Polsce! Samochód zjechał z linii montażowej w grudniu 1989 roku. Jest jednym z pierwszych w historii aut wyprodukowanych przez Lexusa. Pierwsza rejestracja w 1990 roku w Szwajcarii.

W Szwajcarii Lexus miał dwóch właścicieli, został sprowadzony do Polski przeze mnie osobiście w listopadzie 2016 roku.

Stan techniczny: można powiedzieć, że prawie idealny.
Stan wizualny: bardzo dobry, lakier w bardzo dobrym stanie, bez rys i wgniotek. Drobne wady na zderzaku przednim i tylnym i klapie bagażnika. Wszystkie szyby oryginalne.

Kolor lakieru: BLUE GREY PEARL (numer 172)
Kolor wnętrza: jasny szary, tapicerka skórzana
Felgi ACT z katalogu dodatków.

Wyposażenie:
– Pneumatyczne zawieszenie z regulowaną wysokością prześwitu i regulowaną twardością amortyzacji (oczywiście sprawne w 100%, amortyzatory wymienione na nowe Bilstein w 2010 roku)
– Elektronicznie sterowana kolumna kierownicy z pamięcią ustawień
– Elektrycznie sterowane fotele przednie z pamięcią
– Światła przeciwmgielne przednie
– 4-biegowa automatyczna skrzynia biegów z funkcją sport
– Skórzana tapicerka + podgrzewane wszystkie siedzienia
– Radio ze zmieniarką CD Pioneer, RDS,
– 6 głośników + głośnik niskotonowy
– Klimatyzacja automatyczna
– Fotochromatyczne lusterko wsteczne
– Systemy bezpieczeństwa: TRC, ABS
– Poduszka powietrzna kierowcy
– Elektryczne odsuwane szyby, kierowcy z funkcją auto
– Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
– Centralny zamek
– Spryskiwacze reflektorów przednich
– Szyberdach elektryczny

Wykonane prace po sprowadzeniu:
– Wymiana rozrządu oraz elementów układu zapłonowego (rozdzielacze, palce, kopułki, świece), wszystko na oryginałach Toyoty (pasek, rolka napinająca, przewody WN) lub bardzo dobrej jakości zamiennikach – prace wykonane w renomowanym zakładzie zajmującym się Lexusami: SiS Auto w Łodzi.
– Wymiana filtrów, oleju w silniku oraz wale
– Wymiana płynu chłodniczego
– Regeneracja wahaczy przednich i tylnych (u Pana Błońskiego w Warszawie)
– Renowacja foteli przednich
– Nowy akumulator Topla Premium 95Ah 850A
– Nowe opony letnie Dunlop Sport Blueresponse 215/65R15 96W
– Nowy wyświetlacz panelu klimatyzacji
– Nowe siłowniki maski
– Naprawa silnika anteny elektrycznej
– Wymiana żarówek podświetlenia w przyciskach

Przebieg auta to aktualnie 320 tys. Jest to moje 3 auto w rodzinie, przez rok zrobiłem nim ponad 6tys. km. Widać, że samochód wcześniej był dobrze serwisowany, o czym świadczy jego stan techniczny. Z ciekawostek – ma nową maglownicę oraz amortyzatory pneumatyczne, wymienione jeszcze za poprzedniego właściciela.
Silnik pracuje, jakby dopiero wyjechał z salonu. Pracuje cicho i równo, osiągi jak auta z salonu. Przyśpieszenie 0-100km/h ok. 8 sekund, prędkość maksymalna wciąż 250km/h (sprawdzone na niemieckiej autostradzie).
Wszystkie mechanizmy sprawne, klimatyzacja działa, nie wymaga żadnego nabicia. Pneumatyka działa, auto stojąc miesiąc w garażu nie obniżyło się ani trochę. Skrzynia działa płynnie, olej wymieniany regularnie.

Samochód jest bezwypadkowy, aczkolwiek 3 elementy mają grubszą warstwę lakieru (mierzone amatorskim miernikiem), na pewno bez szpachli 🙂

– 2 kluczyki
– opony zimowe
– oryginalna książka serwisowa
– oryginalny prospekt Lexusa z tamtych czasów
– zapasowy magazynek do zmieniarki
– oryginalny zestaw kluczy, oryginalny trójkąt ostrzegawczy
– koło zapasowe na oryginalnej feldze
– wszystkie dokumenty ze sprowadzenia, łącznie z opłaconym VAT i akcyzą

– nowy przegląd i ubezpieczenie będą wykonane na dniach
– roczny koszt ubezpieczenia OC w PZU to 590zł (dodatkowa zniżka na auta powyżej 25lat)

Auto mega wygodne, dające ogromną frajdę z jazdy, z dużym zapasem mocy pod nogą. Jest to moje 3 auto w rodzinie.

 

Podobne oferty