Mercedes CL500 1996r.
Auto po mechanicznym liftingu przeprowadzonym w 1996 roku:
– skrzynia 5 biegowa sterowania elektronicznie
– pełny climatronic
– silnik na cewkach
– instalacja gazowa
Przebieg 269 000 km

Na sprzedaż mój daily car kupiony niecałe 2 lata temu, plany życiowe i priorytety się zmieniły, więc mam nadzieję, że loszka znajdzie nowego opiekuna.
Historia:
Auto według VIN-u wyprodukowane na rynek włoski, potem trafiło do Niemiec a w 2009 do Polski.
Odkupiłem je od dziewczyny, która jeździła nim prawie 7 lat i regularnie serwisowała u Leszka Borowskiego w Piastowie ( są na to dokumenty). Za jej kadencji w ważniejszych rzeczy to został wymieniony rozrząd, chłodnia wody i klimatyzacji oraz została zamontowana instalacja Landi Renzi Omegas – z 2 parownikami i butlą w kole, która mieści około 55 litrów gazu.

Po zakupie od marca 2016 zostało zrobione przez mnie szereg napraw na kwotę ponad 23 000 PLN – co przy tym aucie nie stanowi problemu, kto zna ten model ten wie o czym mowa;)
Wymiana i inne naprawy:
Nowe 4 amortyzatory BILSTEIN B4
Nowe Sprężyn H&R – 35 mm
Tarcze przód Zimmerman nawiercane plus klocki Zimmerman
Tarcze tył ATE plus klocki ATe
Regeneracja zacisków hamulcowych przód
Regeneracja hamulca postojowego
Nowe wahacze górne przód
Nowe łożysko koła przód
Nowe drążki kierownicze
Nowe tuleje wahaczy dolnych
Nowy tłumik drgań
Nowe sworznie
Nowe tuleje zawieszenia tylnego
Nowa tuleja wahliwa tylnego zawieszenia
Nowe podkładki pod sprężyny
Pełna geometria
Uszczelnienie przekładki kierowniczej (nowy zestaw uszczelek)
Wymiana mostków olejowych w silniku
2 nowe cewki zapłonowe Bosh
Nowy rezystor dmuchawy plus pełny serwis klimatyzacji
Wywarzanie wału napędowego
Nowy czujnik oleju
Nowy pas bezpieczeństwa od strony kierowcy
Wymiana uszczelki pomiędzy szybą kierowcy a tylną
Regeneracja podnośnika tylnej szyby
Naprawa podczerwieni centralnego zamka
Wymiana uszczelek górnych dekli zaworów
Wymiana poduszki pod skrzynią biegów
Wymiana poduszek tylnej belki
Wymiana czujnika wałka rozrządu
I pewnie o wielu rzeczach zapomniałem, do wszystkich napraw były użyte części oryginalne lub wysokiej klasy markowe zamienniki.

Auto jest 1000 km po przeglądzie olejowym plus wymiana filtrów, po pełnym przeglądzie instalacji gazowej oraz po przeglądzie technicznym.
Autem jeżdżę, na co dzień więc musiało być sprawne technicznie, wszystko robione na bieżąco w 2 warsztatach w Warszawie specjalizujących się w MB. Nie ma żadnych błędów po podpięciu do komputera SD.

Dodatkowo założone:
Radio NAKAMICHI CD 45 – udało mi się je kupić, jako nowe powystawowe, oraz założona jest oryginalna kierownica Brabus w bardzo dobrym stanie.
Tylne lamy polift.

Lampy oryginalne mam można zmienić, oryginalna kierownica też jest po pełnej regeneracji (obszyta skórą Mercedes Benz Shwarz classic – plus lakierowanie, aby pasowała do odcienia airbagu.
Ponieważ skupiłem się na mechanice, kwestia estetyki nadwozia zeszła na 2 plan.
Auto wymaga ingerencji blacharza i lakiernika. Auto miało wcześniej lakierowane elementy nadwozia co przy srebrnym kolorze jest łatwo zauważalne. Autem jeździłem również w zimie i po sezonie zimowym niestety pojawiła się ruda. Najgorzej jest na tylnym lewym błotniki – tu wskazany blacharz. Auto w przeszłości było tam naprawiane i obecnie błotnik żyje swoim życiem. Próbowałem to ratować w wakacje i dałem to do zakładu na szybką naprawę bo wiozłem się nim do ślubu. A szybko i w miarę tanio to nigdy nie jest dobrze, po poprawkach poddałem się i stwierdziłem, że jednak lakiernik nie może mieć dużej wady wzroku – mój miał, więc jest jak jest. Ingerencji blacharza wymagają również miejsca typowe dla rudej w Mercedesach, podłoga i wszystkie elementy strategiczne zdrowe ( sam się zdziwiłem). Nie ma, co się oszukiwać auto wymaga w tej kwestii serca i ponownego lakierowania, aby cieszyło oko. Ofertę kieruje głównie do osób które mogą to sobie zrobić we własnym zakresie lub mają sprawdzony zakład lakierniczo – blacharski, mając na usadzę zę cała mechanika jest doprowadzona do porządku. Przednie prawe drzwi (kompletne bez tapicerki) w kolorze mam już kupione na podmianę bez grama rdzy, bo oryginalne się poddały po zimie.

Serdeczna prośba – nie chce nikogo urazić, ale….znając życie zaraz rozpęta się gówno burza.
– nie jesteś zainteresowany nie pisz
– nie znasz się lub chcesz sobie popisać bo akurat Ci się nudzi w pracy nie komentuj , wejdź na pudelka zobacz co się dzieje na „świecie”
– jako znawca modelu wiesz ze igłę z Japonii możesz kupic za 30 K, kup mnie to nie interesuje
– Heniek ma auto w lepszej cenie – pisz to Heńka
– przejażdżki z rodziną, szwagrami płatne extra

Cena jaka mnie interesuje to 30 tysięcy. Z oryginalną kierownicą 28 tysięcy. Auto do obejrzenia w Warszawie.

Podobne oferty